Friday, 3 February 2017

AWET MUDA AWET MUDA + VIVIX

Assalamualaikum semua,

Korang buat ape tu?  Dah siap kerja rumah dah?  Masak? Makan?  Tidur?  Ibu semuaa dah siap cumaa satu je belum,  lipat kain.  Hihi.  Kerja rumah yang paling ibu xsuka buat. Tapi bilaa jadi surirumah semua tu perly diserap dalam rutin harian ibu 😊

Macam vitamin jugaa,  mesti kitaa kene pilih yg bebetui boleh serap dalam badan. Baru laaa hasil dia marbeles kann. Siapa kat sini nak awet muda?  Angkat tangan macam sayaa  🙋 (macam ceter hantu kaklimah balik rumah).

Harini ibu nak ceter produk feberet ibu ni tau 😊 kenape ibu suka ngat yee?  Semuaa orang nak awet muda kann? Nak jaga badan,  nak pakai badan lame kalau boleh nak badan sihat sampai dah tua. Even dah jadi opah punn,  nak nampak mudaa dan bebas penyakit kann. So,  ade ke produk yang boleh bantu badan dari cepat tuaa ye?

Jawapan ibu,  mestilaa ada.  Kat shaklee kitaa ade satu produk (ibu panggil cikvivixgojes) dia ade beberape bahan yang boleh melambatkan proses badan kitaa dari jadi tuaa tau. Dalam cikvivixgojes kitaa ade bahan yang melambatkan proses penuaan sel kitaa tau. Uolls nak gojes x? Nak muda selalu x?

             👉Vivix gojes (awet muda)

Okay,  vivix ni diaa boleh bantu :
👉mengekalkan keremajaan badan anda
👉risiko nak dapat penyakit rendah
👉bantu melambatkan DNA musnah


Psssss!  Nak tau x,  badan kitaa ni hari² terima proses tua wehh. Bilaaa badan bnyak terimaa proses tuaa ni,  penyakit mudah datang tau. Bilaa dah ade penyakit kencing manis,sakit jantung dan lainlain tu faktor penuaan badan ler tu.

Dalam vivix ni ade resveratrol yg boleh membantu menghalang penghasilan sel² kanser.

Nak tau lebih lanjut?  Boleh berurusan dengan ibu ye 😘

Whatsapp 0139449174






Menyambil tu meh baca entri ibu yang lain yee .


No comments:

Post a Comment